Warsztat Fotografii Ślubnej

Rok temu zapisałam się na takowy warsztat. Wybrałam miejsce które dodatkowo miało mi przysporzyć atrakcji, Pałac Kultury i Nauki. Na siedemnastym piętrze znajduje się Akademia Fotografii. Więcej informacji o tym kursie znajdziecie tutaj: więcejinformacjiokursie:D

Nie wiem czy polecać. Brakowało mi tam ogarnięcia tematu. Wiecznie czegoś brakowało, kwiatów, obrączek, sukni ślubnej , modeli. Było nas więcej niż 10 osób, powodowało to tłok i tak w małym pomieszczeniu i chaos podczas fotografowania zadanych tematów. To studio na zdjęciach to ładny efekt ale na żywo to jest to maleńka salka.

 Zajęcia prowadził Łukasz Halczak

Mieliśmy czworo modeli. Gdzieś zapisałam ich kontakty. Jak odnajdę to oczywiście podlinkuję.

To na tyle. Mam wiertarkę przy uchu. Kołace mi to nerwy okrutnie. Ile można wiercić ;(


























 

Komentarze

Popularne posty