Gniewoszów

Gniewoszów ma swoją oficjalną stronę
    Najpierw to kliknęłam zakładkę "Turystyka". Rozczuliło mnie szczere wyznanie że : "Na naszym terenie występują tereny atrakcyjnie turystyczne, jednak nie są one praktycznie wykorzystywane (poza turystyka religijną: Sanktuarium w Wysokim Kole).". Skromnie, nic się nie dzieje.
    Historii nie przeczytam, tekst jest nie podzielony na żadne akapity, obrazki, cokolwiek, bryłowatość pierwszej strony straszy.
Wójt jest przystojny ;)
Z boku zauważyłam dwa konkursy ! Jeden fotograficzny
„Fascynacje przyrodą i krajobrazem Gminy Gniewoszów”.
 „Udział człowieka w tworzeniu wizerunku Gminy Gniewoszów”.
 a drugi bardzo ciekawy na :
„Najładniejsze podwórko – wizytówką mojej miejscowości”

??jakie nagrody ??jakie nagrody ??(oprócz oczywiście satysfakcji) 
nagrody rzeczowe 

    Podwórka w gminie Gniewoszów nie posiadam, ale mam trochę zdjęć z samego centrum miasta. Kto wie, może przypadkiem uwieczniłam już przyszłego zwycięzcę :D Spróbuję swoich sił, niestety mogę wysłać max 3. Moi fani się słabo wypowiadają więc sama wybiorę swoich faworytów ;)
Zapraszam na "ryneczek" w Gniewoszowie 
















 


Komentarze

Popularne posty