Chechły

Pewnego razu znalazłam ogłoszenie o sprzedaży tego domu w internecie. Moja nadupierdliwość (co ostatnio ponoć przekracza granice) nie mogła znieść zdjęć jakie zamieścił właściciel. Potemu napisałam, pojechałam i razem z Helenką ;) zrobiłyśmy domkowi porządną i godną jego sesję zdjęciową.
Teraz skopiuję tekst właściciela który szuka nowego: "Do sprzedania z wielkim bólem serca... Jakby co proszę nie pisać tylko dzwonić. Wieś Chechły 20. 5 km od Czarnowąsy Jana Kochanowskiego i 15 km od Janowca i Kazimierza nad Wisłą. 🏠 ok 65 M2 plus poddasze do zrobienia, budynek gospodarczy podobnej wielkości, 1,01 ha żyznej ziemi w tym prawie połowa to działka budowlana. Bardzo dobry dojazd z Warszawy, Lublina, Puław. Paweł 533 73 77 57. Cena 300 tyś złotych. Sprzedaję gdyż nie opanowałem jeszcze bilokacji"


Co to bilokacja?  i dlaczego teraz piszę emotkami? 
wieloznaczne pojęcie dotyczące m.in. zjawisk paranormalnych polegających na możliwości znajdowania się w dwóch miejscach jednocześnie. W mistyce chrześcijańskiej bilokacja zaliczana jest do darów charyzmatycznych o charakterze nadprzyrodzonym.

























































 

Komentarze

Popularne posty